صد برگ

به گلستان حقایق گل صدبرگ فشانم

صد برگ

به گلستان حقایق گل صدبرگ فشانم

صد برگ

صدبرگ جدیدترین کار منصور ضابطیان و محمد صوفی است.
این برنامه، یک مجله فرهنگی، هنری و ادبی شبانه است که مباحث روانشناسی با همان رویکرد فرهنگی و ادبی نیز با توجه به شرایطی که در جامعه وجود دارد در آن مطرح می‌شود.
این برنامه از 11 مهر 94 هرشب از شنبه تا پنجشنبه ساعت 9تا 10 از شبکه 4 سیما روی آنتن می رود.گفتنی است تکرار این برنامه روز بعد ساعت 1.5 ظهر پخش خواهد شد
تقریبا همه تیم «رادیو هفت» در این کار حضور خواهند داشت.

شماره پیامک برنامه: 3000047
پیامک شرکت در مسابقه: 20700
ایمیل: sadbarg-tv4@irib.ir
ارتباط با روابط عمومی از ساعت 10 صبح تا 10 شب: 09393757382

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عیدانه سال 95 با صدبرگ

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ

باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار میروند

تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند

و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود

طرب انگیز نو روز و جشن شکوفه ها را بر گزار می نمایند . . .

.

.

.

و باز گرمای ملایم و فرحبخش روز های آفتابی بهار در باغ و راغ و کشتزار ها به سبزه و گلها

و درختان بشارت میدهد تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه بخود گیرند

و آنگاه این نوای جانبخش را ساز بدارند  . . .

.

.

.

و باز نسیم گوارای گیسوان مشک بوی بته های گلاب را با آهنگ موزون تکان میدهد

تا با لالهء خوش عذار و نرگس و ریحان و گل های دشتی همزمان جوانه زنند

و ترانه عشق را به گوش عشاق برسانند و آنگاه در چمنها و دشت و دمن طوفان برپا کنند . . .

.

.

.

و باز هوای شاداب به عشرتگاه باغ و لاله زار ها راه میگشاید و گلهای سرخ و زرد

و نیلوفری را که در سبزه زار ها می رویند نوازش میدهد و آنگاه پربار چمن را

به نظاره می نشیندو همین که در مرغزاران حریر پوش به میزبانی مردان پاکدل دشت می شتابد نالهء

نی را می شنود و وظیفه دار این پیام میگردد . . .

.


ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون

کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن

سال نو مبارک

بهترین سفره 7سین 95

سلاااااااااااااام

سال نو مبارک

صد سال به این سالها

ایشالا که سال جدید، بهترین ها براتون اتفاق بیفته

******************************************************************

در 29 اسفند ویژه برنامه تحویل سال از ساعت 23 تا 1 بامداد رو از دست ندید

صدبرگ در ایام نوروز هم برنامه داره

در ایام نوروز تکرار برنامه ساعت 10.30 هست

ضمیمه 6و7 همشهری هم گزارشی رو از صدبرگ به چاپ رسونده، که در زیر تصویرش رو میبینید





شاید این آخرین پست وبلاگ باشه...
در پناه مولا باشید
یاعلی(ع)
۹۴/۱۲/۲۹

نظرات  (۴۹)

بهار را باور داشته باش......
وصدای پای آمدنش را.....
وزندگیت را خلاصه کن.......
به ثانیه دیدن اولین شکوفه ی صورتی،روی سرشاخه درخت موردعلاقه ات ......
بهار را باور داشته باش.....
وحالا.....
بهارت مبارک......
_______________________________________________________________
سلام مرضیه جون(-:
خداوکیلی پستی که گذاشتی پرانرژی مثبت و حس قشنگ بهاری بود،واقعا مرسی
نوروز رو به تو وهمه بچه های وبلاگ تبریک میگم،امیدوارم همگی با هم فوق العاده ترین سال رو پیش رو داشته باشیم و راضی باشیم به اونچه خدا برامون پیش میاره........
پاسخ:
به به سلااام♥
قربونت عزیزم.... شما خودتون سرشار از انرژی مثبت هستید که پست رو قشنگ دیدین:*
سال نو مبارککککک....سال خوبی داشته باشی:*
مرسی ایشالا
۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۳۳ دختر شاه پریون
سلام. سال نو مبارک! ببخشید ویژه برنامه سال تحویل 100 برگ رو از کجا می تونم دانلود کنم؟ میدونید؟
پاسخ:
سلام
سال نوی شما هم مبارک
از این سایت میتونید برنامه رو ببینید و دانلود کنید...
http://www.telewebion.com/fa/1427380/%DB%B2%DB%B9-%D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%AF-%DB%B1%DB%B3%DB%B9%DB%B4/100-%D8%A8%D8%B1%DA%AF.htm
l
در ایام نوروز تکرار برنامه ساعت 10.30 هست

سلام

میشه لطفا اگر امکانش هست ساعت دقیق پخش برنامه صد برگ در تعطیلات نوروز و روزهای عادی و تکرارش و هم چنین روز های اجرای اقای نبویان رو بفرمایید

خیلی ممنون!

:))

پاسخ:
سلام
صدبرگ هم درروزهای عادی هم ایام نوروز ساعت 11 شب پخش میشه... روزهای عادی آقای نبویان چهارشنبه ها اجرا دارند
تکرارش تو نوروز ساعت 10.5 صبح، روزهای عادی هم باید طبق روال قبل باشه

خیلی خیلی خیلی ممنون از راهنماییتون


پاسخ:
خواهش میکنم
ببخشید بعد از عید تکرارش چه ساعتیه ؟
پاسخ:
فکرکنم 9 صبح و 2.5 ظهر
حالا اگه غیر این بود اطلاع میدم
چرا اخرین پست وبلاگ باشه؟؟
پاسخ:
به دلایل زیادی:(
با یاد خدا و سلام ببخشید اگر بخواهیم برای برنامه ی صدبرگ کتاب ارسال کنیم به چه آدرسی باید کنیم؟ممنونم
پاسخ:
سلام
به نظرم یا با این ایمیل یا شماره تماس حاصل کنید تا خودشون دقیقا به شما بگن که به چه آدرسی ارسال کنید.

ایمیل: sadbarg-tv4@irib.ir
ارتباط با روابط عمومی از ساعت 10 صبح تا 10 شب: 09393757382


سلام
ممنونم
ببخشد صدبرگ چرا پخش نمیشه؟
پاسخ:
موقتا تعطیل شده تا 11 اردیبهشت که سری جدیدش شروع میشه:)
سلام خوب هستین؟  مرضیه جونم سال نو همگی مبارک. دلم براتون تنگ شده بود. کامپیوتر مون رو به راه نیست با گوشیم میام پیام دادن با گوشی سخته. انشااله کامپیوترمون رو به راه شد بیشتر میام. موفق و پیروز باشین
پاسخ:
به به سلاااام مهتاب خانم
خوب هستید؟
دختر گلتون خوبن؟
ممنون* سال نوی شما هم مبارک*
منم دلم کلی واسه همه تنگ شده:(
ایشالا درست میشه:)
سلام مرضیه جون خوب هستین. دخترم شیطون تر از قبل شده. ولی همچنان شب بیداره. تقریبا صد برگ رو نمیبینم. ولی امیرعلی نبویان خان رو تو خندوانه دنبال میکردم. نمیدونم دیدی یا نه ولی قسمتی که با احسان کرمی خوندن رو خیلی دوست داشتم. شبت بخیر.
شب همه دوستای صد برگیم بخیر. 
پاسخ:
سلام
ای جانم خداحفظش کنه:*
آره منم دنبال کردم... تبلیغم کردم که به امیرعلی خان رای بدن:)) خدایی کارشون خیلی خوب بود:) فعلا هم با اقتدار اول هستن:)
سلام مجدد
آره اولن:) البته امیرعلی اول شده. من اجرایی آخرشو مال اشکان خطیبی رو بیشتر پسندیدم. البته.  شبت پر از رویاهای مخملی.:@ این شکلک بوسه بود مثلا. اینم چشمک ؛ ). خدا نگهدارتان. 
پاسخ:
سلام
آخه اشکان خطیبی آهنگش شاد بود... خوبم اجرا کرد. تعجب کردم اینقدر کم رای آورد:/
قربونتون:* شکلکا رو میشناسم:)
خدا حافظ شما و خانواده:)
رویاهایت را به یاد بیاور.......
آرزوهایت را مرور کن......
خداوند فقط منتظر بهانه است......
دستانت را به سوی آسمان بلند کن......
------------------------------------------------------------------
 سلام مرضیه جون.....احوالت چطوره گلم
دلم تنگ شده بود گفتم بیام یه احوالی بپرسم.پارسال تو همین شب آرزوها ختم قرآن داشتیم، یادش بخیر، خداکنه بچه های دیگه بازم اینجا جمع بشن، حس خوبی داشت اون روزا
پاسخ:
سلام محدثه جون
خوب هستی؟
مرسی که همچنان هوامون رو داری و اینجا سر میزنی♥
آره منم یاد پارسال بودم. هم پارسال هم دوسال پیش ، ختم قرآن داشتیم:)
سلام مرضیه عزیز و دوستای گلم داشتم منتخب صد برگ رو میدیدم یاد شما افتادم شبتون مهتابی و آبی :)
پاسخ:
سلام مهتاب جونم
خوبید؟
آخیییی. من اصلا تو عید نتونستم صدبرگ رو ببینم. منتخبشم بازم فرصت نکردم ببینم:/
مرسی که یادمون بودی:*
کسی اینجا نیست😥 خب پس برم. رفتمااا. باشه شب بخیر:@
پاسخ:
مرسی که هم چنان بامعرفت هستید دوست گلم:*
سلام داشتم رد میشدم گفتم سلامی بکنم. تولد کسی نیست این روزااا؟ به نظرم تولد داشتیم این حوالی!! مرضیه جونم میخام آمار بازدیدتو ببرم بالا:)    ؛)
پاسخ:
سلام
ای جونم به مهتاب خانم گل:*:*
تولد فاطمه ح یادمه که اردیبهشت بود...دیگه یادم نیست:)
سلام خوب هستین 
یادش بخیر چه روزایی داشتیم. دلم واسه اون روزا تنگه. نصفه شبا وقتی دلم میگرفت چشممو به صفحه مانیتور میدوختمو  یه ریز تایپ میکردم. گاهی پرده اشک مانیتورو تار میکرد. ولی باز میتایپیدم. دلم خوش بود که تو اون ور داری درد دلمون میخونی. ممنونم که بودی. ممنونم که هستی.
پایدار باشی شب خوش:)
پاسخ:
سلاااااام
منم خیلی دلم تنگ شده:(( خیلی وقتا میرم آرشیو وبلاگ و کامنتا رو میخونم:)
مهتاب جون من بازم هستم و همه حرفاتون رو میخونم...شما هرچقدرررررررر دوست داری میتونی درد و دل کنی:*
ممنونم. مرسی که قدیمی ترین و وفادارترین یار ما هستی ♥
سلام عزیزم مرسی:) چند روزی بود حال ندار بودم الان خوبم. ممنونم که منویاروفادار خطاب کردی:*
شیت شکلاتی*)
پاسخ:
سلام
چی شده بود؟ خداروشکر که الان بهترید:*
خواهش میکنم. من حقیقت رو گفتم ♥

مرضیه جونم ماهی ماههههههههههههههه
پاسخ:
سلام دوستان:)

عذر غیبت:)))
خوبید مرضیه جان؟:)

پاسخ:
سلاااام
به به فاطمه خانم...خوبی شما؟♥
دلمون پوسید اینجا... بلاخره یه آشنا قدم رنجه کرد.
جااانم
من اینجا دستم در ایکون بسته است:))

شکر.
عذر غیبت دارم. شرمنده
خاطره سازی قشنگی برای ما کرده بودی
خاطره اش خوش:)
امیدوارم سلامت باشی و شاد.ماه رمضان هم در پیش و التماس دعا.
عمری باقی باشه بیام و البته شما هم پست بذارید:)
شاد باشی:*
پاسخ:
چرا؟:))
خواهش میکنم... خودم همش یاد اون شب ها و خاطره ها هستم:( گاهی از دلتنگی بغض میکنم:((
ماه رمضون دو سال پیش که شب نشینی وبلاگی داشتیم:)
ایشالا بیشتر ببینیمت:*

سلام مرضیه بانو
قربون دلت برم. کلی کلاس ملاس گذاشته بودن واسمون. سرم گرم بود. خوبین؟ فاطمه خانوم سلام . خوبی عزیز؟
مرضیه جان نفیسه بانو چطورن؟ آقایون واقعا بی وفا تشریف دارن ااا
شبت شکلاتی. قربونت برم . دلم تنگ شده بود برات. یاد گرفتم راحت با گوشی برات پیام میذارم؛)  :)   :@😘😘😘😘😘☺☺☺☺☺🤗🤗🤗🤗
پاسخ:
سلام بانو
خدانکنه :* :*
ممنونم ما هم خوبیم. نفیسه هم خوبه. بهش میگم بیاد.
همه بی وفا شدن:((( سرگرم شبکه های اجتماعی شدن و دیگه یادی از وبلاگ نمی کنن!
البته من کم و بیش از خیلی هاشون خبر دارم...

منم دلم تنگهههههههه:*
رفتم رادیو ۷ براتون پیام بدارم نشد:(   بلاگفا زده به سرش باز
پاسخ:
اونجا همش قاطیه:(( واسه همین قاطی بودن من اینجا وبلاگ درست کردم!
سلام بانو
من اومدم. خوبین؟ مرضیه جون خوبین؟ نفیسه چطوره . کجایین بچه ها
اینجا هنوز گرمه و بوی محبت و آشنایی میده. شبتون پر ستاره . شادی تون مستدام اینا رو نوشته بودم:)
پاسخ:
مهتاب بانو من همین الان به چندنفری خبر میدم و دعوتشون میکنم که بیان!
سلام به همگی و عذرخواهی بابت تاخیر
خداشاهده جویای احوالات همگیتون هستم از مرضیه جون...اما نمیرسم به وب سر بزنم و واقعیت اینه که فضای مجازی دیگه جذابیت قبل رو برام نداره, من اینجا دوستایی پیدا کردم که بیشتر ترجیح میدم توو فضای واقعی باهم باشیم...
فعلا درس ودانشگاه حسابی همه وقتمو گرفته
اما تازه ترین خبر راجبه رادیو هفتیا اینکه یه روز رفتم کافه شون
محیطش فوق العاده آروم و قشنگ بود
دوست دارم یه روز همگیتونو اونجا ببینم
پاسخ:
سلااااام
خوبی؟
به سلامتی.... من که عکساش رو دیدم اگه دوستان کسی خواست بگه یا پست بذارم یا براش بفرستم:)
آخخخخخخخ گفتی.... اگه تهران یه روز منو بطلبه حتما حتما به همه خبر میدم که یه روز تو کافه شون دور هم جمع شیم^_^
السلام علیکن ایتهاالدوستااااااااااااان
حالتون چطوره خوبین همه ...
منم خوبم
والا چون برنامه خیلی جذاب نیست مام به وبلاگ سر نمیزنیم ... من جدا شرمنده ام ...


پاسخ:
سلام
مرسی که تشریف آوردید:)
منم اصلا نمیرسم برنامه رو ببینم...
آخه هدف اصلی این یکی وبلاگ در درجه اول دور هم بودن بود بعد برنامه :/
سلام مجدد :)))
سلام خدمت مهتاب خانوم، صدف جان و آقاایمان
:)
یاد اون ایام خوش
:))
پاسخ:
سلاااام ♥
سلام به همه. بله برنامه واقعا جذاب نیست من هم مثل مهتاب جون نمیبینم تقریبا هرشب. خب همه خوبد ان شاالله؟. چه خبرا؟ اوضاع روبراهه؟ دل ما نیز تنگیده بود برای سخنان دوستانه. خوب و خوش باشید. به وبلاگ سربزنید، کامنت بذارید، قربانتون
پاسخ:
سلاااام ♥
به نظرم اولا برنامه شباهت بیشتری به رادیو7 داشت الان من اصلا نمیبینم... چندبار تکرارشو چندلحظه دیدم جذابیت قبلشو از دست داده.
بله به نظر من هم همین طور است. ولی خب به هر حال عوامل دارن حسابی زحمت میکشن و ما هم نگاه نمیکنیم ولی یک عده خب دوست دارن. دوستان ماه رمضان برای هم دعا کنیم. خوب و خوش باشید.
پاسخ:
آره هنوزم خیلی طرفدار داره.
البته فکرکنم یه سری از طرفدارا واسه مجری مورد علاقشون میبینن:))
آخ جون.....
سلام نوشته های گرم بچه ها اینجا رو گرم کرد. سلام به همتون. نماز روزه هاتون قبول انشااله💖😊😊😊😊😊😊منم صد برگ رو تقریبا نمیبینم مث قبل نسیت مث رادیو ۷ نمیچسبه ولی گپیدن با مرضیه جون یه چیز دیگس💖💖💟😊😊
پاسخ:
سلااااام مهتاب جونم:*
خوبید؟
مرسی نماز و روزه شما هم مقبول**
چه شکلکای قشنگی:)
صدف جون و الهه جون و آقا ایمان دعوت منو پذیرفتن و سریع تشریف آودن:)
عزیزززززم ♥
اینکه برنامه جذابیت خودش رو از دست داده باعث شده ماهم از هم دور بشیم...

یاددوسال پیش وکامنت بازیمون درشبهای ماه رمضون بخیر...
التماس دعا
پاسخ:
آره واقعا یادش بخیر کامنت بازیهامون تا سحر:(

ولی من هنوز معتقدم حضو مردم در شبکه های اجتماعی موبایل باعث دور شدنمون شده! چون از شب عید تا شهریور پارسال اصلا برنامه ای نبود ولی ما بودیم!
سلام .
نماز و روزه شمام قبول. شکلکای گوشیمه  جالبه که ثبت میشه😎😊😊😊😊😊🤗🤗🤗🤗🤗😗😗😗😙😙😙

پاسخ:
😍😍😍😍😍😍💋♥🌷🌷🌹🌻🌺🌸

یارب که زمانه دلنوازت باشد

ایام همیشه کار سازت باشد

رخش تو سپهر و زین رخش تو هلال

خورشید به جای طبل بازت باشد

جناب وحشی بافقی

:)

پاسخ:
ممنونم از شعر قشنگت فاطمه جان:*

سلام بچه ها...

خوبید؟

کجایید که دلم واستون یه ذره شده...

سال قبل ماه رمضون یادش بخیر...

به یادتونم به یادم باشید سر سفره های افطار...:)

پاسخ:
سلااااااام صبرا جون
خوبی؟
ما که هستیم. شما کجایید؟؟
سال قبل و دوسال قبل:)
التماس دعا*
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۵۸ فاطمه گلی
سلام
خداقوت:)
چه خبرها؟
پاسخ:
سلام
ممنونم:)
سلامتی خبر خاصی نیست!

همین جام که :) ...

منم باهات موافقم مرضیه جون...

این شبکه های اندرویدی باعث شده که همه از بلاگفا و وبلاگ نویسی فاصله بگیرن(که البته هممون هم باهاش درگیر هستیم)...

الان اکثر وبگرد ی ها برای دهه هشتادی هاست...

ولی ته تهش وبلاگ برای من یه حس دیگه ایی داره چون دوران نوجونیم رو توش سپری کردم...

با اینکه کم میام ولی به یاد دوستای وبلاگیم هستم...

خب دیگه  چخبر...

درس و کار و دانشگاه ...

اب و هوای گیلان چطوره؟

 

 

پاسخ:
منم باهات موافقم:))
کلا وبلاگ یه حس دیگه اس!
من از آب و هوای امسال بسیار راضیم* چندوزه گرم شده ولی قابل مقایسه با گرمای پارسال نیست. پارسال تو مرز خفگی و ذوب شدن بودیم. امسال خداروشکر بهتره:)
شما چه خبرا؟
شماها تو اینستاگرام نیستید؟
نه متاسفانه ...:(
پاسخ:
اشکالی نداره:)
۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۵ فاطمه گلی
عیدتون مبارک
:)
پاسخ:
ممنونم. عید شما هم مبارک:*
اقا سلام علیکم بر دوستان قدیمی !!!!!!!!! 😀😀😀😀خوب هستین؟؟
کسی اینجا نیست؟؟😯
بالاخره کنکور تموم شد و فرصت شد زندگی کنیم...ولی انگار اینجا متروکه ست...
راستش دیده بودم که وبلاگ رادیو هفت رو منحل کردین و به اینجا نقل مکان کردین ولی به دلیل همون غول بی شاخ و دم نشد کامنت بذارم....اخه برنامه رو هم نمیبینم...یعنی راستش چند قسمت همون اولا دیدم و خوشم نیومد 😊😊
شما چه خبر؟؟دوستان؟؟

فکر کنم کسی جواب این کامنتو نده😑😑😕
پاسخ:
به به سلام آقا آیا
خوبید شما؟
چه عجب این ورا!
من روز کنکور همش یاد شما بودم و براتون دعا کردم حتی روز اعلام نتایج هم نگرانتون بودم.دوستان شاهدن:) راضی کننده بود رتبه تون؟

چه خوشحال شدم که اومدین:)
چرا من هستم و جواب میدم:)
ئه سلام 😊😊
مرسی خیلی ممنون شما لطف دارین ... اره رتبه کنکورم خوب بود راضی ام... اما هنوز واسه ما تموم نشده😑 همین هفته آزمون عملی داریم و اونم خیلی مهمه... تا اخر شهریور ما تو استرسیم...از تابستون امسال هیچی نفهمیدم😑

من هم هنوز هرجا اسم رادیو هفت رو میشنوم یاد شما و بقیه می افتم...چرا از رونق افتاده اینجا؟جای دیگه گروهی چیزی زدین؟تلگرام اینستاگرام؟؟😕😕

پاسخ:
سلام
خب خدا روشکر  خودت راضی هستی:) خیلی خوشحال شدمممم چون خیلی زحمت کشیده بودی و بایست نتیجه زحمتت رو میدی:)
اوه راست میگی یادم نبود عملی هم دارین. ایشالااااا که موفق باشی و بهترین جایی که دلت میخواد قبول میشی...
اشکال نداره:)) همه ما چنین دوره هایی داشتیم و بوده که از تابستون چیزی نفهمیدیم. ایشالا که به بهترین نحو تموم میشه برات*

والا از رونق افتادن به تدریج بوده. یه دلیلش خب نبود رادیو هفته! دلیل مهمترش هم اینکه شبکه های اجتماعی گوشی فراگیر شده و مردم دیگه میلی به وب گردی ندارن!
راستش منم دیدم کسی نیست رغبتی به پست گذاشتن ندارم دیگه:((
با یه سری از دوستان کم و بیش ارتباط دارم ولی گروهی کانالی چیزی نداریم!!

راستی مهتاب خانوم و خاطره خانوم جندباری واسه شما پرسیدن و نگران کنکورتون بودن😊
سلام
این چندمین باره کامنت میذارم انشااله ثبت شه. آقا آریا انشااله موفق باشی. مرضیه جونم دوست دارم عزیززز. صبرا فاطمه گلی و صدف جان خیلی خوبه که هستین :)
پاسخ:
سلااام مهتاب جون
خوبید؟
دلم کلی تنگ شده بود براتون:*
دخترتون خوبن؟
سلام مجدد...
مرسی مهتاب خانوم...مچکر

میگمااا از روی آی دی میشه افراد رو تو تلگرام پیدا کرد نه؟😞😞 اگه میشه میگم زحمت بکشید آی دی همه رو پیدا کنین یه گروه تلگرامی بزنیم 😐😐 البته اگه دوست دارین و دوست دارن..اینطوری شماره کسی هم لو نمیره 😀
پاسخ:
سلام
بله بله میشه😉 باید ببینیم بقیه هم موافقن؟ البته اگه بیان و ببینن اینجا رو😝 ما چندروز پیش با بعضی از بچه ها تو اینستا یه گروه زدیم. اگه اینستا داری آی دی اون رو بفرمایید بگید😊
مگه تو اینستا هم میشه گروه زد؟
خصوصی فرستادم...
پاسخ:
بله:)
صد برگ واقعا زیباست.
روند رو به رشد گروهتون انشالله همچنان ادامه دار باشه.
بعد از چهارشنبه 10 شهریور هم منتظرتون هستیم :)
چرا مدتی است که برنامه صد برگ پخش نمی شود؟
پاسخ:
صدبرگ هفته پیش تموم شد!
تمام شد! 
شما قبلا برای اتام برنامه اطلاع رسانی کرده بودید؟
ایا قصد دارید سری چدیدی از برنامه را تدارک ببینید ؟
لطفا در مورد ادامه برنامه مجددا اطلاع رسانی کنید.    متشکرم
پاسخ:
خیر این وبلاگ مدتی هست که اپدیت نمیشه...ولی خود برنامه از اول هفته اطلاع رسانی کرده بود.
اگر به تلگرام دسترسی دارید در کانال تلگرام صدبرگ میتونید عکس ها و... قسمت آخر رو ببینید
با عرض سلام و تشکر از اینکه برای پاسخگویی وقت می گذارید.
ایا قصد دارید برنامه جدیدی به سبک صد برگ ویا رادیو هفت تهیه کنید؟
 
باز هم ازشما برای صرف وقتتان برای پاسخگویی سپاسگزارم
پاسخ:
سلام
اینجا وبلاگ طرفداران صدبرگه...
ایشالا به زودی با یه برنامه جدید رادیوشب از شبکه شما برمیگردن.
خواهش میکنم:)
سلام 
یعنی چی مثلا پیامهای منو بلاگفا قورت میده😡😭😢 
مرضیه بانو وووووووویییییی نوموخاااام
خوبین؟
تو رو خدا ثبت شو🙏🙏🙏🙏
پاسخ:
سلااام مهتاب جووووون
خوبید؟
ای بابا اینجا هم پیاما خورده میشن؟ :(( بلاگفا اینکارو میکرد ما اومدیم اینجا مثلا!
خوبید؟ دلم براتون تنگ شده بود. ایمیلم بهتون زدم نمیدونم ایمیل من نرسید یا جواب شما:(
گل دخترتون خوبن؟ بزرگ شده دیگه دخترمون. دو سالش تموم شد:** ♥
سلام مرضیه بانو جان خوبی عزیز؟ دلم برات تنگ شد و برای اون روزها و شبهای گرم😘😘😘😘😘
پاسخ:
سلاااام مهتاب خانم
شما خوبید؟
منم خیلی دلم تنگ شده واسه شما و اون روزها و شب ها :* :*
مرسی که کامنت گذاشتین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی