صد برگ

به گلستان حقایق گل صدبرگ فشانم

صد برگ

به گلستان حقایق گل صدبرگ فشانم

صد برگ

صدبرگ جدیدترین کار منصور ضابطیان و محمد صوفی است.
این برنامه، یک مجله فرهنگی، هنری و ادبی شبانه است که مباحث روانشناسی با همان رویکرد فرهنگی و ادبی نیز با توجه به شرایطی که در جامعه وجود دارد در آن مطرح می‌شود.
این برنامه از 11 مهر 94 هرشب از شنبه تا پنجشنبه ساعت 9تا 10 از شبکه 4 سیما روی آنتن می رود.گفتنی است تکرار این برنامه روز بعد ساعت 1.5 ظهر پخش خواهد شد
تقریبا همه تیم «رادیو هفت» در این کار حضور خواهند داشت.

شماره پیامک برنامه: 3000047
پیامک شرکت در مسابقه: 20700
ایمیل: sadbarg-tv4@irib.ir
ارتباط با روابط عمومی از ساعت 10 صبح تا 10 شب: 09393757382

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

معرفی 100 برگ

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ق.ظ


سلااااااام
خوبید؟
عزاداری هاتون مقبول* امیدوارم که ما رو از دعاهاتون بی نصیب نذاشته باشید...
چه خبرا؟
صد برگ هم داره کم کم راهش رو پیدا میکنه و جا میفته.
در صد برگ هم مثل رادیو7 گفتگوهای شبانه گذاشتن و از دیشب گفتگو با عبدالله اسکندری، چهره پرداز قهار کشورمون شروع شده و ادامه گفتگو رو در شب های آینده خواهیم دید.



برنامه ی حضور مجری ها و کارشناسان برنامه در طول هفته رو مرتب کردم و تو این پست گذاشتم... برحسب موقعیت و موضوع برنامه ممکنه روز مجری ها جابه جا بشه ولی برنامه ای که تقریبا ثابته به صورت زیر هست:

  شنبه شب ها: مجری: رشید کاکاوند ---------- (فکر کنم کارشناسی ثابتی ندارند)

1شنبه شب ها: مجری :منصور ضابطیان------------- کارشناس:دکتر مسعود عارف نظری (با موضوع سلامت جسم و جان و اندیشه)

2شنبه شب ها: مجری: شاهین شرافتی ------------ کارشناس: آقای مهدی نبیان (با موضوع محیط زیست)

3شنبه شب ها: مجری: رشید کاکاوند ----------- کارشناس: آقای مسعود فروزنده (با موضوع تاریخ)

4 شنبه شب ها: مجری: امیرعلی نبویان-------------- کارشناس: خانم شیده کامکار (با موضوع ارتباط موثر)

5شنبه شب ها: مجری: منصور ضابطیان --------------- کارشناس: بنا به موضوع 5شنبه شب ها کارشناسان متفاوتی خواهد داشت


در ضمن آقای کاکاوند شنبه شب ها کمافی السابق فال خواهند گرفت و سه شنبه شب ها شاهنامه میخونن...

دیدن شاهنامه خوانی ما نصفه موند خودشون تصمیم گرفتن شروع کنن:))))

در ادامه هم چند عکس از پشت صحنه برنامه را خواهید دید.



راستی با فلش بالا و پایین به هر پست می تونید امتیاز مثبت و منفی بدید:)

بیشتر بهمون سر بزنید و با نظراتتون همراهمون باشید...

تنهام نذارید...خیلی خلوته وبلاگ:((

التماس دعا

یاعلی

نظرات  (۲۱)

سلام.
سپاس فراوان از برنامه 100برگ که گذاشتی برامون.
و عکس ها :)

من چند روز پیش یه ایمیل بلندبالا براشون نوشتم، دیدگاه هام درباره برنامه رو گفتم بهشون. امیدوارم سودمند باشه.

یک پرسش: تا الان برا 100برگ صندوق پستی نذاشتن، نه؟

شما نمی دونی چه جوری می شه به دست آقای ضابطیان، چیزی رسوند؟
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم♥
ایشالا که سودمنده:)
نه... تا الان که چیزی درباره صندوق پستی نگفتن! شاید به روابط عمومی زنگ بزنید و سوال کنید بگن که چطور میشه چیزی براشون فرستاد!

۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۹ دختر شاه پریون
سلام!خوبید؟فقط کسانی که عضو blog.ir. هستند میتونن امتیاز بدن؛(
ممنون که همچنان هستید و خدا قوت!
راستی یک نکته که بنظرم بد نیست بنویسید اینه که آقای کاکاوند سه شنبه شبها شاهنامه خوانی دارن!
پاسخ:
سلام♥
ممنونم شما خوبید؟
عه؟؟؟؟؟ من نمیدونستم... خب پس امتیاز رو بیخیال:)))
خواهش می کنم:)
آها مرسی از نکته ات* راستی شنبه ها فقط فال میگیرن؟ سه شنبه ها فال ندارن دیگه؟

sghl
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ایندفعه ب این پست زود رسیدم(:
اینجا استیکر نداره چجوری ابراز احساسات کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
من برنامه رو دوسش دارمااااااا, اما نمیدونم چرا میخکوبش نیسم
رادیوهفت رو حتی یه ثانیه شو از دست نمیدادم اما الان جلو تی وی میشینم ولی حواسم بهش نیس:(((((( دچار بیماری بیحوصلگی مفرط شدم
راستی مرضی جون  بااین بیحوصلگی مفرطم اما یادم مونده که فقط شنبه ها فال میگیرن, آخه مگه یه هفته چندتا فال میخوااااد؟؟؟:)
و راستی تر اینکه توو این عکس سلفیه اون اقاهه که به آقای صوفی تکیه کردن برام آشنا اومد...

فعلا هم مراقب خوبیاتون باشین تاااااااااااااااابعد 
پاسخ:
سلاااااااام♥
خوبی؟
آره خداروشکر:)
من نه رادیو7 نه صدبرگ هیچوقت نمیشینم از اول تا آخر ثانیه به ثانیشو ببینم. معمولا تی وی روشنه منم کارامو انجام میدم:)))
اون حامد اکبریه دیگه!!! گزارشای برنامه رو میگیره!
مرسی* توام همچنین*

۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۳ دختر شاه پریون
بنظرم بله فال فقط شنبه هاست!
پاسخ:
مرسی عزیزم😍
سلام مرضیه جون،امیدوارم حالت خوب باشه....
گفتم بعد از یک ماه نظرمو در مورد صدبرگ با شما در میون بذارم....
راستش منم هنوز نتونستم درست و حسابی با برنامه ارتباط بگیرم...

من فکر می کردم صدبرگ یه برنامه نو با ایده های جذاب حتی شاید قوی تر ازرادیو هفت باشه ولی خب تا الان که اینطور نبوده.یا حداقل از نظر من نبوده.احساس می کنم موضوعاتی که در موردش حرف می زنن اصلا آغاز و سرانجام مشخصی نداره،از بین چندین آیتم برنامه هم شاید فقط یکی دوتا دلنشین باشه......

بعد نمیدونم چرا اینقدر اصرار دارن بیننده هاشونو با لفظ فرهیخته خطاب کنن،آدم احساس می کنه نمیتونه با برنامه صمیمی بشه،درسته صدبرگ از شبکه 4 پخش میشه ولی خیلی برنامه ها از همین شبکه پخش شدن ولی به صرف این نکته سعی نکردن بگن این برنامه مخاطبش فرهیختگان هستند.نمیدونم شاید برداشت من اشتباه بوده.مثل برنامه کاغذرنگی همین شبکه که یه برنامه با موضوع کتاب و کتابخوانی بود وهمه مردم از هر قشری توی اون سهیم بودن.

یه چیز دیگه بگمو زحمت و کم کنم(-; مجریای برنامه به خاطر حضور مهمونا خیلی نمیتونن از توانییاشون استفاده کنن.مثلا خود آقای امیرعلی خان!!،به نظرم فرصت برای استفاده از خلاقیتش تو برنامه وجود نداره یا خیلی کمه.......

خداکنه صدبرگ تو روزای آینده صمیمی تر از اینی که هست بشه.....

(با عرض معذرت باز دوباره من خیلی حرف زدم ]-:،ولی دلم می خواست این حرفا رو بگم)

پاسخ:
سلااام محدثه جان*
خوبی؟
اینکه ایده ی جدیدی ندارن درسته ولی تغییرش نسبت به رادیو7 بخش کارشناسیشه... یعنی این یه بخش اینقدر باعث شده که همه ارتباط برقرار نکنند؟ من کارشناس 4شنبه ها رو دوست دارم و گوش میدم ولی سایر شب ها نه... معمولا شبکه عوض میشه اون موقع!
اینکه مجری ها نمی تونن خلاقیتشون رو نشون بدن هم باهات موافقم.
به نظرم شما نظراتتون رو بهشون ایمیل بزنید و منتقل کنید یا تو پیج اینستاگرامشون کامنت بذارید...میتونه در بهتر شدن برنامه اثر زیادی داشته باشه:)
خواهش می کنم این چه حرفیه!
بیشتر اینجا سر بزنید:( صد برگ مهم نیست خودمون موضوع پیدا کنیم و حرف بزنیم و دور هم باشیم:))

سلام به همه خصوصا مرضیه جون...

تبریک میگم وب جدید رو ...

دلم واسه همتون تنگ شده...

راستش من تا حالا برنامه رو ندیدم ...

ساعت چند پخش میشه؟

دوستتون دارم خیلی زیاد...

پاسخ:
سلام صبرا جون♥
خوش اومدی*
ممنونم...
منم دلم تنگ شده ولی بچه ها خیلی کم هستن که دور هم باشیم:((
سمت چپ تو اطلاعات وب ساعتش رو نوشتما:p ساعت 9 هرشب پخش میشه:)

سلام بچه ها

فلش بالا و پایین رو فقط وقتی میتونیم ثبت کنیم که توو "بیان" ثبت نام کنیم


پاسخ:
سلام
بله مث اینکه باید عضو بیان بود!

بیان چی هست؟
پاسخ:
بیان اسم سایت blog.ir هست:)
امروز که بارون میومد یاد اون روزی افتادم که توو تیتراژ نوشتن " ببار باران به نام هر چه خوبیست.." و واقعا فرداش بارون اومد..

اینکه صد برگ بیاد، نمیتونه باعث بشه آدم به رادیو هفت فکر نکنه..

مثل همین که با یه وبلاگ جدید زدن و دوباره از نو نوشتن، نمیتونم به وبلاگ قبلیم فکر نکنم
پاسخ:
آخی:*
گوش شیطون کر، چشمش کور ، زبونش لال...

و خلاصه هر چی که اعضای بدن داره غیرفعال شه، این جمعه که بیاد کلاسهای "از ایده تا داستان نویسی" امیر علی، بالاخره تشکیل میشه

ما از قبل از مهر منتظر بودیم

اگه باز هم بخواد طول بکشه، واقعا ناراحت میشم :(
پاسخ:
خب خداروشکر*
ایشالا که این دفعه دیگه تشکیل بشه و بیشتر منتظر نمونید و ایشالا که کلاس مفیدی براتون باشه:)
مرسی که اومدی*
موفق باشی عزیزم:*

ممنون مرضیه جون خداروشکر خوبیم ،روزگار می گذرونیم....(-;

وبلاگ یه کم خلوت شده.)-:......شاهنامه خونی که نشد حداقل بریم سراغ اشعار روز و معاصر،

فکر کنم این شعرها طرفدارش بیشتر باشه،حالمونو خوبتر می کنه!
پاسخ:
خداروشکر♥
باشه من که موافقم*
شروع کنیم:)
ولی کاش بچه ها باشن وگرنه نمیشه جلو رفت:(

سلام مرضیه جانم خوبی؟
این روزها کمتر می رسم بیام وب. شرمنده.
ممنون بابت جدول بندی روزهای صدبرگ در واقع شب های صد برگ.
من حقیقتش چهار بار بیشتر برنامه رو نتونستم ببینم در گیر همون کاری هستم که میدونی و درجریانشی.
پایدار باشی دختریم.

پاسخ:
سلام الهه جون♥
خوبی؟
ممنونم خوبم*
خواهش می کنم:)
ایشالا که زود درگیریت کم میشه و بیشتر میای اینجا;-)

سلام
دست شما درد نکنه برای پست جدید و اطلاع رسانی.
ولی صدبرگ با رادیو هفت یه فرقایی داره و به نظرم زمان که بگذره صدبرگ میشه صدبرگ و خیلی با رادیو هفت دیگه مقایسه نمیشه.. تصویرهای شهری و صدا تو صدبرگ اولویت داره نسبت به رادیو هفت که چهره ها مهم بودن. ولی با این وجود صدبرگ انگار که از دل رادیو هفت اومده بیرون و مثل همه ی بچه هایی که با وجود ویژگی های منحصر به فردشون ولی یه سری خصوصیت رو هم از مادرشون دارن.. دیگه دست خودش نیست بحث کاملا علمیه و به ژنتیک ربط پیدا می کنه.
من همچنان مشکل خواب دارم.............. شنبه تا آخر غزل و به زور خودم و نگه داشتم و گوش کردم ولی تا اومدن تفسیر کنن چشام رفت .. میشه بگین تفسیرش چی بود.. چون این غزل برای من خیلی میاد.
پاسخ:
سلام سمیرا جان ♥
خوبی؟
خواهش میکنم:)
آره خب یه فرقایی که دارن! حتی خوده رادیو7 اولا که شروع شده بود با اواخرش کلی فرق کرده بود:)
من دقیقا یادم نیست تفسیرش رو:))) ولی لینک غزل و تفسیر رو برات میذارم خودت ببینی :)
http://www.aparat.com/v/w4m9n

۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۱ مرضــــــ یه
سلام
خوبید؟
یه بخشی از برنامه دوشنبه شب پخش شد که خیلی جالب بود... نمیدونم دیدید یا نه!
10 اشتباه تاریخی...
حالا من لینکش رو اینجا میذارم اگه ندیدید توصیه می کنم حتما ببینید.

http://www.aparat.com/v/YgmE8
ممنونم مرضیه جان خوبم خدا رو شکر
مرسی که گذاشتی ولی من متاسفانه نمی تونم فیلم های تو آپارات و باز کنم :((
آره دقیقا رادیو هفت دیگه آخراش کلی با اولاش فرق کرده بود.. با وجود یه سری چیزهای مشخص ولی کلی تغییر کرده بود
پاسخ:
خداروشکر☺
عه؟ خب من میبینم و تفسیرش رو برات مینویسم😉

تفسیر: یه رویای دیرینه تو فکر شاعره که دوست داره برگرده به اون رویا. ولی مدتی از اون رویا جدا شده بود و دسترسی بهش نداشت.
حافظ خواب میبینه که همخانه شده با آفتاب و میره پیشه معبر و تعبیرش رو میپرسه.
در کل نتیجه مثبت عاطفی و روانی از این غزل منتقل میشه.

برنامه ضابطیان همیشه یکه و بى نظیر من برنامه تاریختونو دیدم درباره نخبه کشى واقعا عالى بود برنامه کاکاوند و کارشناس خیلى جذاب بود با انرژى بودند زمانش کمه 
روانشاسى کودک که خانم روانشناس حرف زد از نیازهاى ما مردم است که محبت را حتى با یک احوال پرسى خوب انجام بدیم
پاسخ:
سلام
خوش اومدین☺
ممنونم که برنامه رو به دقت میبینید و نظرتون رو درباره برنامه گفتید.
سلام

مچکرم مرضیه جان ؛ لطف کردی:)
پاسخ:
قربون شما:*
سلام....وقت بخیر....مرسی مرضیه جون بابت کلیپی که لینک کردی خیلی جالب بود....این که می گفت ما ازهمه ظرفیت مغزمون استفاده می کنیم نه فقط از ده درصدش عجیب بود!!!! اونوقت خیلی کارای خارق العاده میشد با این ظرفیت انجام داد.اصلا لوک بسون یه فیلمی ساخته به اسم لوسی، با همین موضوع که اگه آدم بتونه از همه ظرفیت مغزش استفاده کنه چه قدرتی پیدا می کنه و چه اتفاقی میفته.ولی معلوم بود خودش خیلی رو این موضوع تسلط نداشته به خاطر همین فیلم قوی نبود ولی موضوعش جالب بود.
پاسخ:
سلام محدثه جان
خوبی؟
خواهش میکنم*
آره چون واسه خودمم جالب بود لینکش رو گذاشتم:) فکرکنم این آیتم دوشنبه شب ها پخش میشه...امشبم انگار داشت پخش میشد ولی من نتونستم ببینم متاسفانه!
چه جالب:)))) ندیدم این فیلمو!

سلام. خوبید؟ 
به نظرم برنامه یه آیتمی کم داره که جذابیت برنامه رو بیشتر کنه . یه آیتمی مثله گفتگو با‌کودکان که خیلی سر زبونا افتاد 
حالا به قول شما و دوستان برنامه راهشو پیدا میکنه 
پاسخ:
سلام♥

قبل از شروع برنامه گفته بودن گفتگو با کودکان رو به نوع دیگری خواهند داشت ولی هنوز که ما ندیدیم...فقط روز کودک آرتین رو آوردن!

عکاس برنامتون کیه؟

پاسخ:
محمد شاه حسینی
سلام
من قسما 169 صدبرگ که چهارشنبه شب با اجرای امیرعلی نبویان بود رو متاسفانه از دست دادم. می شه اگه دارید برای دانلود بذارید؟ یا منو راهنمایی کنید از کدوم سایت می تونم دانلود کنم.ممنون
موفق و موید باشید.
پاسخ:
سلام
به لینک زیر برید و برنامه رو مشاهده کنید
http://www.telewebion.com/#!/episode/1461972/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی