صد برگ

به گلستان حقایق گل صدبرگ فشانم

صد برگ

به گلستان حقایق گل صدبرگ فشانم

صد برگ

صدبرگ جدیدترین کار منصور ضابطیان و محمد صوفی است.
این برنامه، یک مجله فرهنگی، هنری و ادبی شبانه است که مباحث روانشناسی با همان رویکرد فرهنگی و ادبی نیز با توجه به شرایطی که در جامعه وجود دارد در آن مطرح می‌شود.
این برنامه از 11 مهر 94 هرشب از شنبه تا پنجشنبه ساعت 9تا 10 از شبکه 4 سیما روی آنتن می رود.گفتنی است تکرار این برنامه روز بعد ساعت 1.5 ظهر پخش خواهد شد
تقریبا همه تیم «رادیو هفت» در این کار حضور خواهند داشت.

شماره پیامک برنامه: 3000047
پیامک شرکت در مسابقه: 20700
ایمیل: sadbarg-tv4@irib.ir
ارتباط با روابط عمومی از ساعت 10 صبح تا 10 شب: 09393757382

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

صد برگ

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ
سلاااااااام
خوبید؟
به وبلاگ هواداران 100 برگ خوش اومدین
از اونجایی که برنامه رادیو7 پرونده اش بسته شد، پس بالطبع کار وبلاگ قبلی مون، اینجا ایران است، رادیو7 نیز اتمام یافت.
با نظر و مشورت دوستان، قرار شد مم بعد درباره صد برگ مطلب بذاریم... اما خب چون بلاگفا چندماهیه که با مشکل روبر هست و مطالب و نظرهای وبلاگ ها خود به خود حذف میشن، تصمیم گرفتم به محیط جدید نقل مکان کنیم و وبلاگ جدیدی برای برنامه جدید 100 برگ اختصاص بدیم.
امیدوارم از محیط جدید خوشتون بیاد و اینجا هم مثل این چندسال گذشته همراهمون باشید


خب حالا بریم ببینیم که صدبرگ چطور برنامه ایه و چه بخش هایی داره:
فعلا اوایل برنامه قراره که منصور ضابطیان، رشید کاکاوند و امیرعلی نبویان اجرا را بر عهده داشته باشند.

جناب صوفی درباره برنامه توضیحاتی بدین شرح داده اند:
ما در برنامه مهمانان و کارشناسان مختلفی را دعوت می کنیم و بخشی از گفتگوها را هم به استودیوی زنده برنامه خواهیم برد اما این گفتگوها با دیگر برنامه های گفتگومحور معمول متفاوت خواهد بود. همچنین در برنامه بخشی داریم که به ادبیات کهن نگاهی می اندازیم و با حافظ خوانی، سعدی خوانی، مولوی خوانی و... سعی می کنیم تا حداقل نام این افراد برای مخاطبان مرور شود. این بخش با شباهت هایی در «رادیو هفت» هم اجرا می شد اما اینجا رویکرد جدیدی پیدا کرده است و روی نکات فرهنگی و اجتماعی تاکید بیشتری می شود.






محمد صوفی درباره آیتم هایی از «رادیو هفت» مثل گفتگو با کودکان که طرفداران بسیاری داشته است، عنوان کرد: ما در این برنامه هم با کودکان گفتگو می کنیم اما این گفتگوها اینجا کمی متفاوت خواهد شد به طور مثال با خانواده های کودکان نیز گفتگو می کنیم و قرار است سخنان والدین و بچه ها را بسنجیم.


تهیه کننده «صد برگ» در پایان به بخش دیگری از این برنامه اشاره و عنوان کرد: ما در این برنامه بخشی را با عنوان «برگ اول» داریم که قرار است ابتدای رمان های معروف دنیا را برای مخاطبان بخوانیم و بعضی از چهره های فرهنگی و هنری این بخش را اجرا می کنند که البته به صورت هر شبی نخواهد بود.

خبرها رو تا اینجا داشته باشید تا خبرهای دیگه به دستمون برسه


یاعلی

نظرات  (۲۸)

سلام بچه ها ^_^

وبلاگ نو مبارک :)

چرخش براتون بچرخه :***
پاسخ:
سلام زینب جان
خوش اومدی☺
اولین کامنت در وبلاگ جدید واسه شما شد😉
مرسی*ایشالا
سلام مرضیه جون:-)

تبریک میگم بابت وبلاگ جدیدت....

انشاالله خانواده بزرگ رادیو هفت این بار هم همراه همدیگه خانواده بزرگ صدبرگ روبسازن....

برات آرزوی موفقیت می کنم عزیزم♡♡♡
پاسخ:
سلام محدثه جان*
خوش اومدی:*
ایشالا...
امیدوارم 100برگ پر از خاطره های خوش باشه
مرسی از لطفت مرضیه جان :*
پاسخ:
خوش اومدی*
ممنونم نجمه عزیزم:*
سلام آبجی مرضیه خوبی؟مبارک باشه ایشالله 
پاسخ:
سلام ملیسا جان*
خوش اومدی...
ممنونم☺

سلام واقعا خوشحالم که گروه رادیو هفت برگشتن من که افسردگی گرفته بودم 
پاسخ:
سلام
خوش اومدین:*
بله... امشب بعد از 6ماه دوباره رادیو هفتیها رو خواهیم دید ☺
سلااااام
به به وبلاگ نو مبااااااارک 😉😍😍😍 به امید موفقیت های روز افزون هم برای برنامه هم برای وبلاگ جدید

چه شیک و پیکه اینجا😅😅
پاسخ:
سلام شیوا جان
خوش اومدی😍
ایشالا...
شیک رو خوب اومدی😀 رابط کاربریشم خیلی با کلاسه..‌😁
سلام مرضیه جان. منزل نو مبارک.
پاسخ:
سلام الهه جان☺
ممنونم...
خوش اومدی.
سلام و تبریک فراوااااااااان! از بازگشتتون خیلی خوشحالم! مطمئنم این برنامه رو حتی بیشتر از رادیو۷ دوست خواهم داشت.خوشحالم از اینکه برنامه شروع متبرکی داشت و اجرای همیشگی و دوست داشتنی منصور ضابطیان، خوشحالم که قراره از محیط زیست حرف بزنید،از ادب، از فرهنگ،از روانشناسی،خوشحالم از اینکه همون فال حافظ را داریم... خوشحالم که بازم گل و چای روی میز داریم، حتی نماهنگهای قبل رو داریم، همون مجریها، خوشحالم از تله تاتر حرف زدین.... چقدر این چند روز رو شمردیم تا بشه ۹شب شنبه ۱۱مهر!
خوشحالم از اینکه برگشتید اونهم با دستهای پر! خداوند حامی و حافظتون باشه...

پاسخ:
سلام دوست گرامی
خوش اومدین*
ممنونم:)
یه نکته ای رو خاطرنشان کنم... اینجا وب سایت برنامه صد برگ نیست. اینجا محیطیه که طرفداران رادیو7 واسه برنامه صد برگ ایجاد کردن.

ممنون که نظرتون رو گفتین.
منتظر حضور بیشتر شما هستیم:)
سلااااااااام وبلاگ جدید مباااااااااااااااااارک چقدر من ذوق داشتم وقتی برنامه شروع شد مرضیه گلی مرررررسی که به نظراتمون اهمیت دادی و یه وب واسه صدبرگ هم زدی.خوشحالم که دوباره میتونیم دورهم باشیم🌹🌹🌹🌹🌹
پاسخ:
سلااااام هستی جان
خوش اومدی♥
آررره شروعش خیلی خوب بود... کلا برنامه یه ورژن دیگه از رادیو7 هست:))) همونه...
حالا امشب که آقای کاکاوند هستند...4 شنبه آقای شرافتی...هنوز بقیه روزا رو نمیدونم. ولی مطمئنا برنامه ی خوبیه:)
خواهش میکنم☺
سلاااام
به به  تبریک میگم مدیریت جدیدتون رو ...
ایشالا مدیرعاملیتون توی بزرگترین شرکت it خاورمیانههههههه
پاسخ:
سلام
خوش اومدین آقا ایمان:)
ممنونممممم:)))))))
سلام دوستان
مرسی که تشریف آوردین🌷🌷
یه نکته رو بگم: نظری که خصوصیه نمیشه اعلانش کرد و عمومی کرد. پس لطفا اگه سوالی دارید تیک خصوصی رو نزنید تا بتونیم جواب بدیم☺
یکی از دوستان درباره سوال برنامه دیشب پرسیده بود.
سوال این بود: کدامیک از کتاب های زیر از آثار عمران صلاحی است؟
1.یک لب و هزار خنده
2. یوزپلنگانی که با من دویده اند.
گزینه موردنظر رو به 20700 پیامک بزنید.

و یه سوال اینکه ترتیب نظرات همینطوری خوبه یا برعکس کنیم؟ یعنی جدیدترین نظرات اول قرار بگیرند؟ اینجا میشه تنظیمش کرد.
سلام سلام سلام
سلام به دوستای رادیو هفتی قدیم!
وب جدید مبارک.
امیدوارم موفق باشید.
وبلاگ من رو هم لینک کنید که دوباره زنجیره قبلی رو تشکیل بدیم...
ممنون
پاسخ:
سلام سلام 😊
ممنونم..
وبلاگ شما هم مبارک...
ایشالا شما هم موفق باشید.
چشم* لینک شدید:)

ممنون مرضیه خانوم خوبید ؟! همین که یه وبلاگ از روز اول کلی کامنت و بازدید داره ... واقعا عالیه

چقد اینجا فرق داره با اونجا ... پدرمون در میومد تا اون بیاد بالا ... اینو تا روش کلیک میکنی باز میشه کامل...

یه چیز بگم بخندین ... تا امروز همش میزدم شبکه هفت هی میگفتم پس چرا نشون نمیده :)))) عادت کردیم دیگه ....
پاسخ:
ممنونم... شما خوبید؟
آره کلی فرق داره... مخصوصا رابط کاربریش. هنوز فرصت نکردم خیلی از بخش هاش رو ببینم. امکانات زیاد داره:)))
خداکنه سرعتش همینطور بالا بمونه. بلاگفا هم اولا خوب بود. سال 94 پدرمون رو درآورد:///
:)))))))) نه دیگه اونا هم نقل مکان کردن. تازه باکلاس تر شدن رفتن شبکه 4:))
من دیشب نتونستم ببینم امیدوارم تکرارشو ببینم:)
سلاممممممم

خوشگله اینجا .. دوست دارم

و اما صد برگ... هنوز نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم فقط دو تا نکته می تونم در موردش بگم . یه دونه خوب یه دونه بد.
1- پرتی برنامه زیاده
2- شب بیتش فوق العاده ست
پاسخ:
سلااااام سمیراجان
خوش اومدی😍
مرسی...
اون بخشایی از برنامه که رادیو۷ رو تداعی میکنه من دوست دارممم☺
منم هنوز نتونستم با برنامه ارتباط برقرار کنم ... اصلا کلا از فضای انقدر روشن خوشم نمیاد ...

پاسخ:
چی بگم... :/
منم فعلا که از برنامه خوشم نیومده البته با 4تا برنامه نمیشه قضاوت کرد امیدوارم که جذاب تر بشه.....
پاسخ:
این برنامه واسه شبکه ۴ هه و طبق سیاست های این شبکه باس پیش بره. قطعا مث رادیو۷ نخواهد بود.
حالا ببینم برنامه های بعد چطور خواهد بود. میتونه رضایت همه رو جلب کنه یا نه!
آی آی آی! نبینم کسی داره راجع به برنامه اینجوری حرف میزنه ها!!!!! هرچی پیش میره که بیشتر شبیه همون رادیو۷ میشه!!!! ولی به نظر من این که درکنار اون نماآهنگهای دوست داشتنی و خیلی از آیتمهای آشنای قبلی، بار علمی برنامه زیاد شده عالیه!خیلی به دل میشینه. من که این شکل جدید رو بیشتر دوست دارم م م م م م.
پاسخ:
موافقم😊
مستنداشون خیلی خوبن. مستند درباره صدا و تلگراف و...
اما خب من به شخصه بحث کارشناسی طولانی بشه حوصله ندارم بشینم گوش بدم:/
سلام ودوباره تبریک فراوان به شما دوستان گل رادیو هفتی خوشحالم از اینکه روز به روز که برنامه صدبرگ رو میبینم شاهد این هستم که اروم اروم داره شبیه رادیو هفت خودم می شه بچه ها ومرضیه خانم شاید باورتون نشه ولی با رادیو هفت زندگی می کردم من عاشق رادیو هفت بودم این چند ماه که نبودن من افسردگی گرفته بودم همش تماس هام با روابط عمومیم بی جواب موند تادوباره این گروه دوس داشتنی برگشتن ومارو کلی خوشحال کردن خواستم اینم بگم که این گروه بهترین گروه برنامه سازین بدون شک امیدوارم همیشه موفق وپیروز باشن .واقعا اجرای مجریانم داره عین رادیو هفت می شه مخصوصا اقاینبویان راستی کسی می دونه چرا اقای سرور پور نیستن ممنونم فضلی هستم از کرمانشاه 
پاسخ:
سلام
خوش اومدین به جمع ما*
خوشحالم که برنامه رضایت شما رو جلب کرده...
نه من در جریان نیستم... رادیو7 هم اواخر دیگه آقای سرورپور نبودن!
سلام خوبین من خیییلی اجرای اقای سرورپورو دوست داشتم می شه شما ازعوامل صدبرگ درخواست کنید که ایشونو به برنامه دعوت کنند من کل انتخاب های زندگیمو با راهنمایی های ایشون انجام دادم واقعا ایشون بهترین مشاور زندگیمن امیدوارم ایشونو تو برنامه ببینیم من الان تو رشته ای که عاشقش بودم دارم درس می خونم اونم با کمک استادم اقا ایمان گل .
پاسخ:
سلام
باشه من درخواست میکنم. شما هم میتونید از طریق شماره پیامک یا ایمیل برنامه درخواست کنید.
عاقا سلااااااام
برم پستهای بعدی رو ببینم...
منم بالاخره وقت کردم بیام
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
به به صدف خانم♥
خوش اومدی...
چه عجب یادی از ما کردی:)))
سلام...خسته نباشید 
چند روز پیش یه آهنگی از برنامه پخش شد که خیلی قشنگ بود
من هیچی ازش نمیدونم اسم خواننده اشو هم نمیدونم..فقط میدونم بنا به خواهش بیننده ها برای دومین بار پخش شد.میشه کمک کنید پیداش کنم؟؟؟
پاسخ:
سلام
ممنونم:)
اگه روزش رو بگید که چه روزی بود حتما برات پیداش میکنم.
سلام
 خیلی خوبه که بچه های رادیو هفتی باز دور هم جمع شدید خوبه که هستید من شبای زمستون خیلی حال میکردم با رادیو هفت البته صدبرگ هم چندان فرقی نداره با رادیو هفت امیدوارم همیشه موفق باشید وبرنامتون ادامه داره باش...
سپاس از بودتون
پاسخ:
سلام
ممنونم..
مرسی که به برنامه رو میبینید:)
البته عرض کنم که این وبلاگ هواداران صدبرگه نه وب سایت رسمی برنامه:)

۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۷ مریم محمدیاری
ممنون از برنامه خوبتون و مجریای توانمند برنامه
لطفا جهت پیگیری دریافت جایزه منو راهنمایی کنین
پاسخ:
سلام دوست عزیز
خوش اومدید*و تبریک برای برنده شدن در قرغه کشی صدبرگ:)
اینجا وب سایت برنامه نیست وبلاگ طرفداران برنامه صدبرگه:)
من اطلاعی از نحوه دریافت جایزه ندارم. شما میتونید یا شماره روابط عمومی یا ایمیل برنامه در ارتباط باشید. یا اگر در اینستاگرام یا فیسبوک عضو هستید به عوامل برنامه پیام بزنید و بپرسید.
یه شماره دیگه هم بود که برای وایبر رادیو7 بود. شاید به اون شماره هم پیام بزنید درباره چگونگی دریافت جایزتون جواب بدن.
سلام واقعا خسته نباشید رادیوهفت وحالا صدبرگ بهترین برنامه تلوزیون ایران است اینکه میگم بهترین یعنی واقعا بهترین هیچ برنامه ای نمیتونه باهاش رقابت کنه ,,ممنون از این همه زیبایی ای که خلق میکنید ,دست مریزاد 
😘😘😘👌👌👌👏👏👏👏💞💞💞💞

پاسخ:
سلام
ممنون از حضور و نظرتون:)
خدمتتون عرض کنم که ما طرفداران صدبرگیم نه سازندگان این برنامه.... در هر صورت مرسی که تشریف آوردین:)
لینک دانلود آهنگایی که تو برنامه پخش میشه رو بذارید لطفا

پاسخ:
شما میتونید از صفحات ص مثل صدبرگ(که در منوی سمت چپ دیده میشه) بیشتر آیتم های برنامه رو دانلود کنید.
سلام.
خسته نباشید .عیدتون مبارک
صد برگ عالیه . قبلشم رادیو 7 .. به جرات میتونم بگم یکی از چند معدود برنامه مفید و خوب تلویزیون ایرانه .. درود به آقای ضابطیان عزیز و دوستان گلشون.

من آهنگ تیتراژ پایانی یکی از برنامه های نوروزی رو میخاستم که اسم خوانندش رو یادم نیست. .. شاید روز 7 -8 یا 9 فروردین بود .. فقط یادمه چند جای آهنگ از گل نیلوفر میگفت و شروعش هم با گل بهار یا همچین چیزایی بود.
پاسخ:
سلام
من چطور پیدا کنم؟ :/ فکرکنم از صفحه خوده صدبرگ بپرسید بهتر بتونن راهنمایی تون کنن...
توی کانال آپارات هم گشتم نبود
پاسخ:
امروز فکرکنم تو کانال آپارات گذاشتن
ممنون از محبت شما بزرگوار

یهو بطور خیلی اتفاقی کمی از آهنگ و شروع ترانه یادم اومد (بهم الهام شد !!! :) ) و گشتم پیدا کردم  :)))

آهنگ "دختر بهار " با صدای قرایی منش بود  ;)
پاسخ:
خواهش میکنم:)
خب خداروشکر:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی