صد برگ

به گلستان حقایق گل صدبرگ فشانم

صد برگ

به گلستان حقایق گل صدبرگ فشانم

صد برگ

صدبرگ جدیدترین کار منصور ضابطیان و محمد صوفی است.
این برنامه، یک مجله فرهنگی، هنری و ادبی شبانه است که مباحث روانشناسی با همان رویکرد فرهنگی و ادبی نیز با توجه به شرایطی که در جامعه وجود دارد در آن مطرح می‌شود.
این برنامه از 11 مهر 94 هرشب از شنبه تا پنجشنبه ساعت 9تا 10 از شبکه 4 سیما روی آنتن می رود.گفتنی است تکرار این برنامه روز بعد ساعت 1.5 ظهر پخش خواهد شد
تقریبا همه تیم «رادیو هفت» در این کار حضور خواهند داشت.

شماره پیامک برنامه: 3000047
پیامک شرکت در مسابقه: 20700
ایمیل: sadbarg-tv4@irib.ir
ارتباط با روابط عمومی از ساعت 10 صبح تا 10 شب: 09393757382

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تغییر زمان برنامه

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ



سلاااااام
حالتون چطوره؟
چه خبرا؟
چه کارا می کنید؟
یه خبر مهم درباره برنامه صدبرگ داریم براتون:)
از روز سه شنبه 1 دی، ساعت برنامه از 9 شب به 11 شب تغییر می کنه....
(میشه همون ساعت رادیو7:))) )
و تکرار برنامه هم ساعت 9صبح و 2.5 بعدازظهر خواهد بود:)
 این یه خبر خوبی بود برای دوستانی که میگفتن زمانش مناسب نیست و تو اون زمان سریال پخش میشه...

و اینکه از زمستون، دیگه صد برگ 5شنبه شب ها برنامه نخواهد داشت بجاش جمعه شب ها برنامه دارند.

و اینکه روزنامه صبا روز سه شنبه 17 آذر گفتگویی با منصور ضابطیان انجام داده که لینک دانلود آن گفتگو رو تو این پست براتون قرار دادیم


و حالا هم عکس هایی از این روزنامه:






ایشالا که تو این هوای سرد، دلتون گرم و لبتون خنده باشه ♥

یاعلی
۹۴/۰۹/۲۴
مرضــــــ یه

نظرات  (۱۰)

سلااااااااااااااااااااااام بر شماااااااااا
مرضیههههههههههه جووووون
میشه خواهش کنم این مستند دوچرخه رو بذاااری؟؟؟؟؟
واااایییییی عااااااالییی بووود
میشه هروقت گذاشتیش بهم بگی بیام دان کنم؟
پاسخ:
سلام
خوبی؟ ♥
چشممممم  :)
مستند در مورد راندن دوچرخه
http://www.aparat.com/v/YjZcb
مچکرمممم خانومه مرضیه:)
پاسخ:
خواهش می کنم ^_^
سلام 
اول ضمن عرض پوزش از تاخیر بگم که ...تولدهاتون مبارک 
دوم میخام بگم که عشقی جناب ضابطیان . خدا خیرتون بده که آخر شبها این هما پالس مثبت هدیه میدید و حالمونو خوب میکنید . ان شاالله شما وهمه عوامل بزنامه سبز و سلامت .شاد و شور آفرین باشید.
یا حق و یا علی مددی کن که مانده ایم 
ما داستان عشق تورا نیمه خوانده ایم
پاسخ:
سلام
آقای ضابطیان به احتمال زیاد این کامنت رو نمی بینن...چون اینجا وب سایت برنامه نیست. اینجا وبلاگ طرفداران صدبرگ هست:)
سلام
خوبید؟
به به خبر بهتر از این نداشتیم.یعنی ساعت 11 عالیه.
من وقتی ویژه برنامه شب یلدا را دیدم تازه فهمیدم :))

پاسخ:
سلام بهار جون💜
خوبی؟
واسه من فرقی نمیکنی چون در هر صورت تنها برنامه ای که میبینم همین صد برگه:)))

سلام .. عیدتون مبارک

پس شمام شهرزاد میبینید.. بعد از شب دهم دومین سریالی که خیلی خیلی دوست دارم


میبینم که دیگه نمیبینم صد برگ...من همیشه تو اقلیتم .. .

پاسخ:
سلاااااااام سمیرا جون
خوبی؟
بله میبینم :)
چرا اقلیت؟! نمیخواستی 11 بشه؟
فکرکنم خسته اید 11 خوابید:)

سلام.. ممنونم مرضیه جان خوبم.

نه دیگه من ترجیح میدادم 8  باشه:)))))..

آره من خیلی خودم بخوام نگه دارم تا 10 ده نیم .. میخوابم. به هر حال اینجوری شد دیگه ولی خب خوشبختانه آپارات و می تونم باز کنم ... همچین جوییده جوییده میبینم برنامه رو ولی اون لذتی که پخش زنده به آدم میده خب نیست دیگه.


من کتاب صد سال تنهایی رو شروع کردم به خوندن ... یه ماهه صد صفحه بیش تر نخوندم فکر کنم تا آخر سال طول بکشه تا تمومش کنم:(

بچه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کجاین؟؟؟ دقیقا کجایین:))

پاسخ:
سلااااااااااام سمیرا جون
خوبی؟
وای دلم تنگ شده بود♥ :(
دوبارم که برنامه تکرار داره هیشکدوم رو نمی تونی ببینی؟

عه؟ ایولللللل* من نخوندم:( چندصفحه اس مگه کتابش؟
سوال منم هست! دقیقا کجائن:)))
مرسی که همیشه هستی:*
مرضیه عزیز سلام:
من اولین بار هست که براتون کامنت می گذارم. و البته تازه امشب با تیم برنامه 100 برگ آشنا شدم. متأسفانه افتخار دیدن رادیو هفت را هم نداشتم چون مدتهاست تلویزیون ملی را نمی بینم. از طرفداران شدید آقای کاکاوند و فال حافظ ایشان هستم. قبلاً در بخش شبانکاهی سه شنبه شبهای رادیو پیام همیشه شنونده ایشان بودم. امشب دستی به حاقظ زدم و دلم هوای صدای آقای کاکاوند رو کرد. به همین دلیل در اینترنت سرچ کردم تا ببینم ایشان الان برنامه ای برای اجرا دارند یا نه که سر از وبلاگ شما در آوردم. سلام ویژه و صمیمانه من و برادرم را به آقای کاکاوند برسانید و بگید دلم برای شنیدن صدای ایشان لک زده است به خدا. از امشب که گذشت ولی از فردا به جمع بینندگان شما خواهم پیوست و بسیار خوشحالم که اولین برنامه شما که قراره ببینم با اجرای آقای کاکاوند است. آخه فردا شنبه است. دوستتون دارم. با بهترین آرزوها.
پاسخ:
سلام
خوش اومدین به جمع ما*
بله تیم رادیو7 به مدت 4سال هرشب برنامه داشتن و آقای کاکاوند هفته ای یک شب برنامه رو اجرا می کردن... حالا همون تیم، برنامه صدبرگ رو در شبکه 4 تهیه کردن که حدود 3ماهه شروع شده... آقای کاکاوند تو این برنامه دو شب در هفته اجرا دارن:)
موفق باشید*
سلام مرضیه جون.حالت خوبه گلم.من ازاول دی صدبرگ بین شدم!! ساعت پخش قبلی رو اصلا نمیتونستم ببینم.ولی باز با اینکه گفتن با رادیو هفت مقایسش نکنیم نمیشه این کار رو نکرد.رادیو هفت واقعا یه چیز دیگه بود، واقعا حیف:-( ولی بازم دیدن بعضی بخشای صدبرگم لطف خودشو داره.مثل روزای 4شنبه و جمعه.لطفا یه ذره تعداد آپدیت های وبلاگتو بیشتر کن اینطوری بازدید کننده ها سورپرایز میشن شاید بقیه دوستای رادیو هفتی هم پیداشون شد.
پاسخ:
سلااااااام محدثه جان*
خوبی شما؟
ممنونم منم خوبم:)
خب خداروشکر که برنامه رو میبینی:) نمیشه مقایسه نکرد چون همه عومل همونان نصف آیتم هاش هم مث رادیو هفته! حالا هم که گفتگوی شبانه هم میده دقیقا همون ساعت رادیو7!
شما حق داری... پستام کمه! ولی واقعا وقتی میبینم کسی نیست دست و دلم به پست گذاشتن نمیره! دوستان جدید هم که فقط نظر خصوصی میذارن!!! نه میشه جواب داد نه میشه تائید کرد!
سلام
خوبین؟
منو یادتونه؟

پاسخ:
به به حنانه خانم*
خوبی؟
اتفاقا دیروز یادت بودم:)
چه خبرا؟
سلام
شکر خوبم
مرسی که یادم بودی
من رفتم خونه خودم اینترنت نداشتم واسه همین نمیشد بیام
اما بعضی مواقع که بتونم 100 برگ رو می بینم
با جابجاکردن کانالای تلویزیون 100 برگو پیدا کردم و کلی ذوق کردم
پاسخ:
سلام
مگه میشه شما رو یادم بره حنانه جون... شما با چندنفر دیگه از قدیمی های وبلاگ هستین*
به سلامتیییییی...ایشالا خوشبخت باشید*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی